Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2008 19:22 - Бяг
Автор: nick22 Категория: Изкуство   
Прочетен: 1398 Коментари: 5 Гласове:
0






Протегнах ръка, и той сякаш дочул мълчаливия  ми зов, дойде при мен. Гладката му козина, тихо проблясваше на бледата лунна светлина. Студения зимен вятър, не искаше да се примири с ничие присъствие. Но аз можех спокойно да се осланям на вълчия му нюх.

 

  ------------------------------------------------------------------------------------

 

 

   И ти, наистина ли си помисли, че пак ще назова името ти и ще се отворя отново. Начупените парчета кристал, раздират тишината на съкровеното сърце.

   Не, аз няма да се отворя отново.

   Въпреки че имам мечти, които да съхраня, сърцето ми ще остане глухо за теб.

   Преструвките и усмивките, за какво са ми те, след като в Лудостта на неизречената ми вина, оставаха да мерят пода на моите стъпки.

   Нескритите ми пориви, няма да могат да те намерят, въпреки че ще бъдат точно пред Теб.

   Но аз няма да се отворя... и ти няма да ме откриеш отново.

 

 

 

 

   Чакаше ни дълъг път и не знаех дали провизиите ще ни стигнат. Всъщност, не знаех точно къде отиваме. Знаех само, че се движим по правилния път. Усещах го.

   Пустите снежни дюни се разстилаха пред  погледа ни. Небесата тежаха със сивотата си. Крясъците на вятъра продължавах да ме шибат право в лицето, но Шан сякаш не се интересуваше от всичко това и двамата продължавахме напред, оставили след себе си глухите торби надежда.

 

 

 

 

 

   Ти заставаш сега пред мен. Напусни убежището ми! Виждам че ти е студено. Да,дошла си за да ти дам малко дърва, за да ти бъде топло отново. Дърва имам и огниво също, но няма да получиш нищо от мен.

   Не, не мисли че съм жесток. Дървата вече не са изписани с твоето име, а тия които са, вече изгниха от толкова дълго чакане.... не стават за огън вече...

 

------------------------------------------------------------------------------------

 

 

   Май че видяхме някаква светлина в далечината. Шан първи я забеляза, но с нищо не показа възбудата си-беше превъзходен вълк. По мои изчисления имахме до там още 10-12 часа. Така че решихме да починем малко, и двамата бяхме грохнали. Помолих Шан да донесе малко дърва за огъня, а аз се заех да извадя и разпределя храната от раницата. Двамата не бяхме яли от предната нощ.

   След малко Шан се върна, стискайки наръч съчки в устата си. Посегнах да ги взема. Проклятие! Всички бяха изгнили.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

 

   Чист съм. От една страна поставям шепа бисери, а от другата шепа ръждиви пирони, по средата- Аз. Винаги ще бъда Аз.

   Танцът на Злите вещици не ме плаши. Дрехите ми са износени, копчета почти нямам, дори джобовете са ми празни.

   Но какво от това. Имам шепа бисери, мога да построя палат, но ще запазя бисерите да излъчват лечебната си светлина наоколо. Имам и шепа пирони, с тях мога къща да построя, но ще изхвърля пироните, ръждиви са

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

 

   Студът беше вкочанил всичката ни храна. Премръзналите ръце, едвам едвам поднасяха към устата парчетата месо и хляб. Слава Богу, че имахме бутилка силно вино.

   Първите отзвуци на Зората, вече галеха очите, беше време да продължим. Изнурените ни тела за сетен път намериха сили да станат и продължат...

 

?!.12.2000г.





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - някои опазват ръждивите си пирони с ...
05.02.2008 19:40
някои опазват ръждивите си пирони с надеждата да бъдат разпънати с тях, но никой не го прави и тъй остават ненужни в джобовете забили последната надежда, само да тежат...

Постъпваш както бих постъпил, че ги изхвърляш...
цитирай
2. nick22 - Така или инъче...
05.02.2008 19:52
Така или инъче, щом трябва да ни разпъват, ръждиви пирони винаги се намират...
Благодаря ти, коментарите написани от теб, значат много за мен :):):)
цитирай
3. анонимен - deathwoman666
05.02.2008 20:03
zabravi za izggnilite pironi...tqh moje6 da izvadi6,ako sa zabiti,no ostawqt sledni i rani... i 6to ne si v skype? :))
цитирай
4. анонимен - deathwoman666
05.02.2008 20:54
абе сладурче,това когато си го писал да не си чел случайно К.К? /Карлос Кастанеда/
цитирай
5. nick22 - Re-анонимен - deathwoman666
05.02.2008 20:57
Кастанеда го четох сравнително по къно, през 2004 :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nick22
Категория: Изкуство
Прочетен: 212605
Постинги: 56
Коментари: 405
Гласове: 2801
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031